خانه > موج سوم, اینجا و آنجا, خبر تصویر > آهنگ زیبای «آزادی ایران» از یک تاجیک

آهنگ زیبای «آزادی ایران» از یک تاجیک

مدتی است که کاربری با نام  Mosa کلیپی را در بخش کامنتها ارسال میکند که ضمن تایید این کامنت، باز هم پیام هایی مشابه دریافت میکنیم https://i1.wp.com/elouai.com/images/yahoo/a04.gif .امروز این کلیپ را برای دانلود قرار میدهیم و از این دوست عزیز که اطلاعات کاملی هم از ایشان در دسترس نیست، بخاطر این ترانه ی زیبا تشکر میکنیم.

رای سبز من، نام سیاه تو نبود

رای سبز من، نام سیاه تو نبود

وی اینگونه می نویسد: من یک تاجیکم و برای جنبش سبز شما ترانه ای دارم که آنرا به همه ی هم کلامانم هدیه میکنم

دریافت این ویدئو : Click here to download file
مشاهده ی این ویدئو از YouTube

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

