خانه > موج سوم, اینجا و آنجا > کوثری: تشکیلات موسوی خارج از چهار چوب قانون است

کوثری: تشکیلات موسوی خارج از چهار چوب قانون است

فرارو – یک نماینده اصولگرا مجلس با بیان این که موسوی اگر بخواهد یک «ان .جی. او» هم راه اندازی کند بالاخره باید مجوز بگیرد، گفت: «همین طوری نمی شود در کشوری که قانون دارد تشکیلات راه اندازی کرد، تشکیلات موسوی خارج از چهار چوب قانون است.» ميرحسين موسوي از ديروز وارد مرحله ديگري از فعاليت خود شد، چرا که او اعلام کرد با راه‌اندازي «تشکيلات راه سبز اميد» نهضتي فراگير را شکل مي‌دهد که حاميانش در سطح جامعه عضوي از آن خواهند بود.  موسوي مي‌گويد که اين تشکيلات در واقع ادامه‌دهنده همان شعار «هر شهروند يک ستاد» است که مردم به صورت خودجوش و خودمختار با اين تشکيلات همراه مي‌شوند.

میر حسین موسوی چند هفته پس از انتخابات اعلام کرد که جبهه یا حزب فراگیر تشکیل خواهد داد که این تصمیم موسوی با واکنش شدید اصولگرایان همراه بود.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس و عضو ارشد فراکسیون اصولگرا در واکنش به تشکیلات جدیدی موسوی به «خبرنگار فرارو» گفت: «ایشان هنوز پاسخ گوی کارهای غیر قانونی شان نشده اند چگونه می خواهند تشکیلات راه اندازی کنند، این تشکیلات غیر قانونی است.»

وی افزود: «موسوی بعد از انتخابات دست به کارهای غیر قانونی زد، اول باید پاسخگوی این مسائل باشند و بعد تشکیلات راه بیاندازند تا  بتوانند به فعالیت ادامه دهد. وقتی که ایشان یکسری کارهای غیر قانونی انجام داده است نمی توانند مجموعه راه اندازی کنند و بخوهند همه را هم تابع آن مجموعه باشند.»

این نماینده اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی بر این که آیا موسوی موفق به راه اندازی تشکیلات خواهد بود؟ گفت: «بحث موفق بودن در راه اندازی این مجموعه مطرح نیست و آقایان باید قانونی عمل کنند، ایشان با این برخوردهایش و این بیانیه هایی که صادر کرده است نشان دادند که نمی خواهند در چهارچوب قانون قرار گیرند و این بیانگر مسائل دیگری است ایشان اول باید اثبات کنند و بعد از اثبات این مسائل می تواند تشکیلات راه بیاندازند.»

کوثری ادامه دامه: «موسوی اگر بخواهد یک «ان جی او» هم راه اندازی کند بالاخره باید مجوز بگیرد، همین طوری نمی شود در کشوری که قانون دارد تشکیلات راه اندازی کرد، تشکیلات موسوی خارج از چهار چوب قانون است و به هیچ وجه قابل قبول نیست، موسوی در ابتدا باید پاسخ گوی اقدامات خود باشد و بعد برای تشکیلات خود مجوز بگیرد.»

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه